Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το «τέλος εγγραφής»;

Η εγγραφή σάς δίνει το δικαίωμα να χρησιμοποιείτε το σύστημα. Κατά την εγγραφή σας πρέπει να χρησιμοποιήσετε τραπεζική κάρτα, απ’ όπου θα χρεωθεί το τέλος εγγραφής (1,00 €).  Το ποσό αυτό θα πιστωθεί στο cyclowallet σας. Αν η κάθε βόλτα που πραγματοποιείτε δεν υπερβαίνει τα 180 λεπτά, δεν θα χρεώνεστε τίποτε. Για διαδρομές που υπερβαίνουν τα 180 λεπτά,το αντίστοιχο ποσό αφαιρείται απο το cyclowallet σας. Αν το cyclowallet αδειάσει, δεν θα μπορείτε να πάρετε ποδήλατο μέχρι να το ξαναγεμίσετε.

Τι είναι το cyclowallet;

Το cyclowallet είναι το ηλεκτρονικό σας πορτοφόλι. Χρήματα στο cyclowallet μπαίνουν με την εγγραφή, καθώς και ξεχωριστά είτε από το περιβάλλον του web είτε από το κιόσκι είτε από το κινητό. Τα χρήματα στο cyclowallet υπάρχουν για να καλύπτουν διαδρομές πέραν του πρώτου τριώρου. Αν το cyclowallet σας αδειάσει, δεν θα μπορείτε να πάρετε ποδήλατο και θα πρέπει να το γεμίσετε με το ποσό που επιθυμείτε, από την ιστοσελίδα ή το κιόσκι ή το κινητό σας.

Πώς θα το χρησιμοποιήσω;

Για τις προϋποθέσεις, [Βλ. Όροι Χρήσης].

Για οδηγίες χρήσης δείτε τη [σχετική σελίδα].

Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα αργήσει κάποιο ποδήλατο να επιστραφεί.  Ωστόσο, εάν αργήσει, αρκεί μία τηλεφωνική επικοινωνία στον ειδικό αριθμό και θα ενημερωθείτε για το πότε θα υπάρχει διαθέσιμο ποδήλατο.

Πού μπορώ να δω αν υπάρχουν διαθέσιμα ποδήλατα και θέσεις;

Στον Χάρτη και στο κιόσκι που βρίσκεται στους Σταθμούς.

Ποιες πιστωτικές κάρτες γίνονται δεκτές;

Visa, MasterCard, American Express

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για το χρηματικό υπόλοιπό μου;

Επισκεφτείτε τη σελίδα ο Λογαριασμός μου. 

Τα 180 λεπτά δωρεάν χρήσης ισχύουν για κάθε ποδήλατο που χρησιμοποιώ;

Ναι, κάθε φορά που χρησιμοποιείτε ένα ποδήλατο, τα πρώτα 180 λεπτά είναι δωρεάν.

Τι πρέπει να κάνω αν χάσω τους κωδικούς μου (ή «συνθηματικά» ή Cycloname/CycloPIN);

Σε περίπτωση απώλειας των κωδικών σας, πρέπει να επικοινωνήστε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης, ώστε να ακυρωθεί η παλιά και να παραλάβετε τη νέα σας κάρτα.

Τι πρέπει να κάνω αν ένα ποδήλατο παρουσιάζει βλάβη;

Επιστρέφετε το ποδήλατο στον Σταθμό και μας ενημερώνετε από το κιόσκι (εισέρχεστε στο Σύστημα με τα συνθηματικά σας και επιλέγετε «Αναφορά Βλάβης»).

Πόση ώρα μετά την επιστροφή ενός ποδηλάτου, μπορώ να ξεκλειδώσω άλλο; 

Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός. Μπορείτε να ξεκλειδώσετε αμέσως ένα άλλο ποδήλατο.

Μπορώ να νοικιάσω ένα ποδήλατο για αρκετές μέρες; 

Όχι, το Σύστημα Κοινόχρηστων Ποδηλάτων σχεδιάστηκε για βραχυχρόνιες ενοικιάσεις, βλ. Χρεώσεις.

Μπορώ να δανείσω το ποδήλατο ή τους κωδικούς μου σε άλλον; 

Βάσει του Συμβολαίου Χρήσης, απαγορεύεται να δανείσετε ή να χαρίσετε τους κωδικούς σας σε τρίτο πρόσωπο.  Σε κάθε περίπτωση, παραμένετε υπεύθυνος για ενοικιάσεις που γίνονται με τους προσωπικούς σας κωδικούς.

Μπορώ να νοικιάσω περισσότερα από ένα ποδήλατο με τους ίδιους κωδικούς;

Όχι

Μπορώ να κάνω πολλούς λογαριασμούς χρηστών με την ίδια τραπεζική κάρτα;

 

Ναι, υπό την προϋπόθεση ότι για κάθε νέο λογαριασμό θα χρησιμοποιήσετε διαφορετικό email και αριθμό κινητού τηλεφώνου